מנכ"ל משרד הבריאות: "יוניליוור לא התנהלה כראוי"

ליצמן: "אם שיקרו ביודעין זה חמור מאוד, אם זה במכוון תהיה תגובה חזקה מאוד. לא נהסס לעשות דברים דרסטיים אם שיקרו לנו"
דוד לזר 3 Comment on מנכ"ל משרד הבריאות: "יוניליוור לא התנהלה כראוי"

סערת הקורנפלקס עולה שלב • הבוקר צפויים פקחי משרד הבריאות לבקר בפסי הייצור במפעל "תלמה-יוניליוור", וזאת בכדי לבדוק את התנהלות החברה בפרשת המוצרים הנגועים • מנכ"ל משרד הבריאות ב'קול חי': "חברת יוניליוור לא התנהלה כראוי, נשקול לפנות לבית המשפט"

ליצמן: "אם שיקרו ביודעין זה חמור מאוד, אם זה במכוון תהיה תגובה חזקה מאוד. לא נהסס לעשות דברים דרסטיים אם שיקרו לנו"
20:43
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל תקף במרחב ממנו בוצעו שיגורים לגליל | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערת הקורנפלקס עולה שלב. הבוקר (ראשון) צפויים פקחי משרד הבריאות לבקר בפסי הייצור במפעל "תלמה-יוניליוור", וזאת בכדי לבדוק את התנהלות החברה בפרשת המוצרים הנגועים.

מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, אמר הבוקר ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ב'קול חי' כי "חברת יוניליוור לא התנהלה כראוי. נפעל להסיר את קו הייצור של החברה. נשקול לפנות לביהמ"ש להטיל קנסות על החברה וכי היום נפתח תחקיר בנושא", האשים המנכ"ל.

פקחי משרד הבריאות ובראשם ראש שירותי בריאות הציבור, פרופ' איתמר גרוטו – ייבדקו האם החברה התנהלה כראוי ותבחן הטענה כי החברה הסתירה מידע באופן מכוון, באופן שסיכן את בריאות הציבור.

כזכור, בעקבות הפרשה איים שר הבריאות יעקב ליצמן כי ישלול את רשיון המפעל של החברה, הבוקר אמר ליצמן כי "אם שיקרו ביודעין זה חמור מאוד, אם זה במכוון תהיה תגובה חזקה מאוד. לא נהסס לעשות דברים דרסטיים אם שיקרו לנו".

בסוף השבוע שעבר, פרסמה מנכ"לית יוניליוור ענת גבריאל, הודעה שבה היא כתבה כי "אני מתנצלת מעומק לבי על האירועים האחרונים, תמיד בטחתם בנו ואני רוצה לשוב ולהדגיש בפניכם את מחויבותנו לספק לכם מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ובשקיפות מלאה".

לדבריה, "אנו מתנצלים על כך שהודענו בטעות כי אף מוצר מהסדרה הפגומה לא הגיע לשוק, אתמול התקבל דיווח מצרכנית שממנו התברר לנו כי מוצרים פגומים יצאו משטח ההסגר ואנו חוקרים לעומק כיצד מוצרים אלו הגיעו למדפים, למרות הצעדים שנקטנו כדי למנוע זאת. אנו פועלים לאיסוף המוצרים שהופצו ונוקטים את כל האמצעים על מנת להסיר מהמדפים את המוצרים הפגומים. אנו נפיק את הלקחים הנדרשים ונרענן את כל הנהלים בהתאם לתוצאות הבדיקה".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בושה לעיתונות החרדית שניסו להסתיר את הסיפור כנראה בלחץ משרד הפרסום

  2. 1

    למה בצלאל כאהן שידר הבוקר את הסיפור של תלמה עם כזה יראת כבוד, זה לא הדרך בה עיתונאים משדרים סיפורים מהסוג הזה,
    תמוהה